2011. március 18., péntek

Kék-fehér Ukrán







Mostanában csak fehéreket válogatok !

19 megjegyzés:

ireneli írta...

Precioso, me puedes decir dónde encontrar los esquemas??????? gracias.

MickTaylor írta...

Káprázatosan szép munka!
Minden elismerésem!

Dina írta...

Csodaszép! Nagyon tetszik a minta is és a színek is nagyon jók!

Las Creaciones de Boricua írta...

Fantastic design!!!!!!!!!

Roberta írta...

Gyönyörű, gratulálok!!!!

RaMary írta...

Nagyon tetszik! Nekem a nyár jutott róla eszembe!

Unknown írta...

Jó a fehér Éva, tavaszra és nyárra, pláne, ha ilyen szépen kombinálod! Gratula:)

V. Éva írta...

Nagyon szép

Szilmarilla írta...

Ez meseszép! Gratulálok!

Tímea írta...

Gyönyörű!!!!!!
Nagyon szép!!!!!

NemVal írta...

Ez is szuper lett!

LUCY írta...

Esto es una maravilla de trabajo, fantastico....un beso...

Szamóca írta...

De szép! Sosem kommenteltem még a munkáidat, de ezt most muszáj. :)
Különösen tetszik az az apró részlet, hogy a legfölső sorba is kerültek sötétkék szemek, így kicsit olyan, mintha csipke lenne, és volna rajta egy dísztűzés. Lehet, hogy kissé zavarosan fogalmaztam, a lényeg, hogy nagyon tetszik! Szeretem látogatni a blogodat.

Eva Maria Keiser írta...

Elegant!

Ababeads írta...

Very beautiful lace necklace!!! i love it!

Monessa írta...

Nagyon szupi lett!

Örülök hogy rád találtam a blogok rengetegében! Szeretem a sok csodaszép alkotásodat! :)

Küldök neked "egy jó szót"! http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

Dina írta...

Köszönöm a nagyon kedves megjegyzéseidet, amiket nekem írsz, hogy viszonozzam kicsit:)

Ez a bejegyzés egy pontot ér Számodra Eszter "Egy jó szó" játékában!
http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

Csíki mama írta...

Csodálom a munkáid, és szép,önzetlen lelked.
Én is küldöm a jó szó-t:
http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

Wildrose írta...

Kedves Poe!
Gyönyörű ez a nyakék!
Mostanság kezdtem el gyöngyöt fűzni és karácsonyra szeretnék anyukámnak elkészíteni egyet. Miközben "magamnak" keresgéltem, ráakadtam erre a nyakékre, és anyu is meglátta, azt mondja, teljesen odavan érte. Nagy kérés lenne, ha elkérném a mintáját?
Persze megértem, ha nem lehetséges, de gondoltam, kérdezni még szabad :)
Nagyon megköszönném. Az email címem wildroses14@gmail.com
Szép estét kívánok! Angie